Is het mogelijk mijn i5 processor van mijn oude laptop over te zetten naar een andere laptop met een i3 processor?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

Onwaarschijnlijk. Beide CPU's moeten dan los te halen zijn, vaak zijn ze echter vast gesoldeerd. Daarnaast moeten ze nog eens hetzelfde socket hebben. En moet de laptop de wellicht hogere warmte afgifte kwijt kunnen. De kans is niet 0, maar benadert deze wel.

Om zekerheid te krijgen zou je alle gegevens moeten geven van de CPU's en moeten achterhalen of deze om te zetten zijn.