Zit er veel verschil tussen de Intel Core i7-4720HQ en Intel Core i7-6700HQ?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Hardware
SimonV
8 jaar geleden
Wel iets:
http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:A5MJd1E1S-QJ:cpuboss.com/cpus/Intel-Core-i7-6700HQ-vs-Intel-Core-i7-4720HQ+&cd=3&hl=nl&ct=clnk&gl=nl

Antwoorden (1)

Jazeker, de i7-6700HQ is op bijna alle vakken beter dan de i7-4720HQ.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
maar is dit ook erg merkbaar qua gaming en video's editen?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
@Fresso Ligt eraan welke game en welk video editting programma en welke video kaart je hebt.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Icm GTX 970M, Sony Vegas, Adobe AE, GTA V etc
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
@Fresso Jazeker, dit zal je wel merken. Het verschil zal niet extreem zijn. Maar wel een beetje
SimonV
8 jaar geleden
Als ik de tests mag geloven zo'n 15%.
Dus in plaats van bijvoorbeeld 2 seconden duurt iets nu 1,70 seconden. Geen groot verschil dus.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
@SimonV Dat is als je een video van 10m rendert best veel!