Aan en uit knop PC kapot

Waarschijnlijk is de aan en uit knop van mijn pc kapot.
Kan ik de kap van de toren eraf halen ( stekker eerst eruit uiteraard) en dan tweedraadjes aan elkaar koppelen ( van de power knop) om zo doende de computer op te starten??

Of heeft iemand een ander tip voor mij??

Weet jij het antwoord?

/2500

In plaats van de draadjes aan elkaar te maken kun je er een willekeurige aan uit schakelaar tussen zetten. Dit is een stuk veiliger en praktischer. Alleen kun je misschien de kap niet zo makkelijk terug plaatsen maar daar verzin je wel iets op lijkt me. Succes met knutselen!

je pc opblazen kan niet... je zou in t uiterste geval je voeding opblazen, wat me ook érg sterk lijkt (is zwakstroom wat op de voedingsknop staat. Ander kastje haal je voor 25-50 euro (zeker op MP). Met een beetje puzzelen kom je er wel uit om je voeding, MB, optisvche drives etc over te zetten. Moeilijk is het niet. Tip is om wel effe foto's te maken van alles voor je wat gaat doen, dan heb je een geheugensteun wat waar zat. Anders zijn er genoeg mensen die je wel even willen helpen. Heb zelf mn systeem overgezet op een nieuwe kast, nieuwe voeding erbij én een stuk van het kastje uitgedremeld, om zo 4 extra HD's erbij te kunnen zetten :) Gewoon knutselen. Lukt het niet in één avond, dan doe je er een week over. Nog geen probleem... dan speel je een week geen spelletjes ;)

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100