Zit er bij deze harde schijf ook een SATA kabel bij geleverd of moet ik die los aanschaffen?

Gaat om de volgende harde schijf:
https://azerty.nl/0-857-640644/seagate-desktop-sshd-hybride-harde-schijf-1-tb-8-gb-flits-intern-3-5-sata-600-buffer-64-mb.html?channel_code=40

Zit er hier een SATA kabel bij geleverd?

Toegevoegd na 1 minuut:
Zo nee, welke kan ik daar het beste bij nemen?

8 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

Nee, er wordt geen SATA kabel bij deze harde schijf geleverd. Je zult deze los moeten aanschaffen.
Bronnen:
5 maanden geleden