Kan mijn laptop deze externe brander aan?

De vraag is of mijn Laptop deze brander aan kan? Omdat er staat dat dit minimaal vereist is....

Graphics Card: NVIDIA® GeForce 7600 GT or ATI X1600 series or above

Ik heb Intel(R) HD Graphics,, is dit ook voldoende?

In de afbeelding staan mijn verdere specificaties!

Dit is de Externe Blu-Ray brander waar ik het over heb:

http://www.asus.nl/Optical_Storage/External_Slim_Bluray_Drive/SBW06C1SU/#specifications

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Dat kan die computer makkelijk aan je processor snel genoeg is en je een bom aan geheugen hebt.Jij zit met die computer ver maar dan ook ver boven de systeemeisen die er door de fabrikant gesteld zijn.Dus je hoeft niet bang te zijn voor buffer underrun.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oke bedankt dan weet ik genoeg!
Ja het ging me om de Intel(R) HD Graphics omdat daar niet zulke goede reviews over zijn.