Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Zouden deze specs goed genoeg zijn voor games zoals Gta v op Ultra?

Ik vraag me af of deze GamePc games zoals bijvoorbeeld Gta V op ultra aan kan? Dit zijn de specs:

Memory: 16GB
Model: GENERAL-3
Graphics Card: Radeon R7 240
MPN: GEN3-GPCW8
Hard Drive Capacity: 1 TB
Manufacturer warranty: 2 years
Processor Cores: Quad Core
Operating System Edition: Standard
Brand: Fierce PC
Operating System:
Windows 8 Processor Type: AMD Athlon II X4 740
Graphics Processing Type: Dedicated Graphics Memory Speed: 1600 MHz
Processor Speed: 3.20 GHz

Dit kost €556,- is dat dan ook een goeie prijs?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Hardware
919
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
http://tweakers.net/reviews/4233/2/desktop-best-buy-guide-november-2015-budget-en-basisgamesysteem.html#basis Het systeem ~750 euro zal een stuk verder komen.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Die 240 is een grap.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Radeon R7 240

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Nee. GTA V of andere nieuwe games op ultra vragen een hele hoop van je systeem. Dat gaat niet lukken met een systeem van onder de 600 euro.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Nee man, daar red je het niet mee lijkt me.
Ik heb een tijdje geleden (in de zomer ergens) samen met een vriend van me een lijstje gemaakt voor een budget gaming pc die GTA 5 waarschijnlijk wel aankan. Ben helaas het lijstje kwijt gemaakt maar er zat een i5 in en een GTX GeForce 750, verder gewoon standaard moederbordje enzo, ik wil best een lijstje voor je maken maar heb nu niet echt veel tijd...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
@realrenzootje en met die specs kom je nog niet bij ultra gok ik zo.
Je hardware en vooral de grafische kaart is aan de erg lage kant. Een goede grafische kaart zal ongeveer hetzelfde kosten als jouw hele computer bij elkaar. Een grafische kaart die voor dit spel wordt aanbevolen begint bij 300 Euro.
Ik heb een paar grafieken gevonden die het een en ander duidelijk maken, kijk maar eens op de bijgevoegde webpagina's. De eerste is een benchmark voor je CPU, de tweede een vergelijk tussen jouw grafische kaart en vele andere en de derde bron vermeldt de specificaties om het spel goed te kunnen laten lopen.

Mijn raad: koop de PC zonder nu even op de grafische kaart te letten en ga daarna, zodra je budget het weer aankan, naar een bijpassende grafische kaart op zoek... Je kunt ze ook refurbished of tweede hands op bijvoorbeeld Amazon kopen. Scheelt natuurlijk weer in de prijs.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding