Hoe krijg ik borderlands 2 in 3D?

Mijn GPU is 3D Compatible (EVGA GeForce GTX660 Ti) Maar hoe start ik het (Een) spel in 3D modus.
Ik wil nu graag Borderlands 2 doen in 3D (Dit is mogelijik) Maar ik snap niet hoe want ik kan in het nvidia steroscopisch 3D alleen kiezen uit brillen die ik hier niet heb (Ik heb de Passieve LG 3D Cinema) en Nvidia geeft alleen de actieve + De rood blauwe. Is er een mogelijkheid nogsteeds overte gaan in 3D?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Wat je wil kan helemaal niet. Je kan alleen 3D gamen met een Nvidia 3D systeem:

-speciale 120hz 3D monitor
-sync apparaat
-actieve 3d bril

Jij hebt geen van die dingen, een passieve bril is heel wat anders dan een actieve.

Toegevoegd na 1 minuut:
Je kan wel een rood blauw brilletje halen en dan 3d gaan spelen, maar ik kan je vertellen dat dat niet vergelijkbaar is qua kleur met actief 3D.

Toegevoegd na 4 minuten:
Ho, wacht er is toch een manier:

http://3dvision-blog.com/7163-make-your-passive-3d-monitor-or-3d-hdtv-work-with-3d-vision/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Antwoord bijgewerkt, je kan het toch een soort forceren.