Hoe stel je een Samsung Tablet tab3 in, om films die op de PC staan op de tablet te kunnen bekijken?

En is het dan ook nog van belang in welk formaat de films op de PC staan?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (2)

Heel eenvoudig.

Maak via je PC een Samsung account aan (zie link). Na het aanmaken log je met dit account in op zowel je PC als op je tablet. Je dient hiervoor wel op hetzelfde netwerk te zitten.

Eenmaal ingelogd kun je vanaf de PC de gewenste films/video's uploaden naar je account. Vervolgens kun je de geselecteerde films/video's openen vanaf het Samsung account op je tablet.

Succes.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Doe het volgende:
Stap 1: Op je PC zorg je ervoor dat de map waar alle films onderstaan op DELEN staat!
Stap 2: Ga naar de Play Store en zoek de app ES File Explorer download en installeer het.
Stap 3: Open de app en links boven in zie je 3 streepjes druk daar op.
Stap 4: Je ziet dan LAN staan druk daar op.
Stap 5: Onderaan zie je scannen druk daarop, je ziet dan na het scannen dat er je een IP adres staat (voorbeeld: 192.168.1.2) druk op het IP adres en hij zal wel om jouw systeem naam en wachtwoord vragen, vul die daar in!
Stap 6: Nu zie je de map die je DEELT, ga naar je gewenste film druk daarop en je kan hem bekijken, ik zelf gebruik hier de betaalde versie MX Speler Pro, deze speelt tenminste alles af op mijn tablet:)