mijn externe harddisk intenso 3TB doet het niet meer. ik denk dat de voedingsprint defect is. kun je deze ergens los kopen?

Er zit een Toshiba DT01ACA300 in

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Hardware
1.1K
LeonardN
6 jaar geleden
Wellicht, maar je kan ook gewoon de schijf eruit schroeven en in je desktop duwen (als je die hebt).
bamibal
6 jaar geleden
Of een nieuwe lege behuizing kopen.
LeonardN
6 jaar geleden
Inderdaad: https://tweakers.net/categorie/949/externe-hdd-ssd-behuizingen/producten/#filter:TYxBCoMwEEXv8tcpGGNtzAEEF125LF0EHUqKVkmklIp37wzS0tXM_Dfvr5hiT7EONPRwmGO4J6g9bKe4cOZT90tm6hr-O2iF2d-oDW-C01mmxOzo7F9wuf1e4QHHKLFVh2GhmOBWFPZ0lPn0A9wFpTEF9xurcd2UUC10FBmaySilvO2w_FNNWVl-qPJC3G37AA

Antwoorden (1)

Nee, daarnaast is dat veel lastiger dan gewoon in je desktop of in een nieuwe externe behuizing bouwen:

https://tweakers.net/categorie/949/externe-hdd-ssd-behuizingen/producten/#filter:TYxBCoMwEEXv8tcpGGNtzAEEF125LF0EHUqKVkmklIp37wzS0tXM_Dfvr5hiT7EONPRwmGO4J6g9bKe4cOZT90tm6hr-O2iF2d-oDW-C01mmxOzo7F9wuf1e4QHHKLFVh2GhmOBWFPZ0lPn0A9wFpTEF9xurcd2UUC10FBmaySilvO2w_FNNWVl-qPJC3G37AA
LeonardN
6 jaar geleden
Ozewiezewozewiezewallakristallix
6 jaar geleden
En vaak ook goedkoper !
(+)