Nee, die bestaat niet.
Ik heb eBay, Amazon enz. afgezocht maar ik heb niks kunnen vinden.
Hoogstwaarschijnlijk is dit omdat een tablet dat simpelweg niet nodig heeft en omdat het toch onhandig is.
Apple heeft bij alle MacBooks de SuperDrive verwijderd, omdat anno 2015 nog heel weinig mensen nog CD's gebruiken.
De meeste mensen gebruiken nu een USB Flash Drive, maar dit zal binnenkort ook weer veranderen door de komt van diensten zoals iCloud en Dropbox.
Apple laat ook zien dat je geen extern opslagapparaat nodig hebt met de nieuwe MacBook Retina.
Als je een film wilt kijken op je iPad kan je het beste gewoon de films uit de iTunes Store kopen of de films op je laptop bekijken.