Is er een handmatige / andere manier om je schermverlichting te bedienen ?

Mijn F8/F9-toetsen werken op de een of andere manier niet (meer) ineens, sinds vandaag....niks geks gedaan ; ik krijg de schermverlichting niet helderder (en ook niet minder helder, er gebeurt gewoon helemaal niks meer) , en ik zit hier echt mijn ogen te verknallen op dat donkere scherm.
Is er een andere manier / instelling waar dan ook waarmee ik de verlichting "op kan draaien" (onder WEER voor een nieuwe laptop te moeten sparen.......en weer een jaar niet te kunnen GV'en) die de fn F8/F9 kan vervangen ? :-(

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Jazeker. Je klikt rechtsonder op het plaatje van de batterij met stekker, en kiest voor 'Helderheid van beeldscherm instellen'.

Misschien heb je hier wat aan: http://windows.microsoft.com/nl-nl/windows7/how-do-i-make-the-display-on-my-laptop-brighter Wat gebeurd er als je het scherm helemaal open klapt dus helemaal naar achter? of iets meer naar voor. zie je dan nog verchil? Ik heb eerder een keer gezien dat het scherm donker was in de normale stand maar helemaal naar achter was het wel goed en dat zou goed aan de kabels kunnen liggen van het scherm

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100