Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

kan ik mijn laptops onboard gpu upgraden?

Hallo, ik heb de volgende laptop een :asus a55a.

hier zit in de volgende moederbord:
http://nl.aliexpress.com/store/product/original-for-Asus-A55A-Motherboard-K55VD-MAIN-BOARD-60-N89MB1301-A04-69N0M6M13A04-DDR3-maiboard-100-test/412892_32337897730.html?storeId=412892

Nou is mijn vraag of ik hier een videokaart upgrade kan toepassen zonder mijn cpu te moeten vervangen.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Hardware
821

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Nee, op een laptop is je videokaart (op enkele hele dure modellen na) op het moederbord geintegreerd
dus zul je een heel moederbord moeten vervangen en vaak ook gewoon de CPU
dan kan je net zo goed een hele neuw laptop kopen en deze inruilen

over die dure modellen) ook daar is het bijna niet te doen, het is verschrikkelijk duur
en een eventuele winst is minimaal.

voor een pc waar je naar hartelust onderdelen kan verwisselen ben je op een gaming PC aangewezen.
(Lees meer...)
capthavoc
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
+Altijd mooi hier.
Jan en alleman wil gamen op een laptop, dan waarschuw je een uur in de wind dat je een zelfbouw PC moet nemen (of door een bedrijf in elkaar gestoken). Dat advies wordt vaak genegeerd. Aan de andere kant stikt het van deze of vergelijkbare vragen. Hoe je nou toch een laptop upgradet.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding