hoe kan ik een 3d ds met mijn router verbinden? De router is een sitecomB10DC8

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

Om je Nintendo 3DS-systeem met internet te verbinden, moet je toegang hebben tot een draadloze verbinding met breedbandinternet.

Volg dan deze stappen:
1. Ga in het Home-menu naar 'Systeeminstellingen'.
2. Tik op 'Internetinstellingen'.
3. Kies 'Verbindingsinstellingen'.
4. Raak 'Nieuwe verbinding' aan.

Je kunt de verbinding instellen door een aantal vragen te beantwoorden of deze handmatig instellen. Als je op welk moment in het proces dan ook meer hulp nodig
hebt, tik dan op de verbindingsassistent.

HANDMATIG INSTELLEN:
1. Kies voor 'Access Point zoeken'.
2. Je Nintendo 3DS zoekt naar je draadloze verbinding en er verschijnt een lijst met beschikbare toegangspunten. Zoek je
Access Point in deze lijst en tik erop.
3. Als je Acces Point met een password is beveiligd, moet je de beveiligingssleutel invoeren met het toetsenbord dat in beeld
verschijnt.

Je verbindingsinstellingen worden opgeslagen. Het systeem zal automatisch testen of je met het Acces Point en internet bent verbonden.

Meer informatie over het verbinden van je Nintendo 3DS met internet is te vinden in de handleiding.