Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoort mijn 'New' 3DS XL het beeldscherm een beetje zwak te zijn en heen en weer te bewegen?

Het lijkt het dat als ik hem openklapt dat het bovenste scherm zwak is in de scharnieren.
Hij gaat een beetje heen en weer en is niet echt stevig (zie video)
Hopelijk doet de link van de video het.

t'Is een beetje moeilijk te zien.

En als dit niet hoort kan je er mee terug en kunnen ze er wat mee?

https://youtu.be/mwsWOHv9tok

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Hardware
947

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Het is heel moeilijk te zien.
Maar... Ik meen dat PU ooit in haar preview van de new 3ds xl ook melding maakte van een hetgeen wat jij zojuist beschrijft. Je kan het eens googelen (is een filmpje).
Maar als je er niet zeker van bent, dan raad ik je aan om even langs te gaan bij gamemania (ook al heb je hem daar niet gekocht) en het daar aan het personeel te vragen. Zij weten precies wat wel en niet hoor. Zou het zo zijn dat het niet hoort, dan kan je het product terugsturen naar Nintendo. De reparatie kan je online aanmelden. Dit valt natuurlijk binnen de garantie, dus je zou in dat geval gewoon een nieuw exemplaar krijgen. Als je het bij GameMania hebt gekocht, dan meen ik dat je het zelfs gewoon daar kan afgeven ...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Antoni
8 jaar geleden
Wat is "PU"?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Dankjewel! Hier heb ik wat aan ;)

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding