Hoe krijg ik mijn toets terug op mijn toetsenbord nadat het er van af is gegaan?

Het gaat om de toets T. Ik kan hem wel nog idrukken: T t T t.
Hoe krijg ik de toets er weer op? Er gewoon op drukken lukt niet, dus hoe moet het dan? Oh ja, het gaat om een laptop. De toets ging er af toen ik iets kleins en vuils dat tussen de toetsen is gesukkeld er uit wou halen met een naald...

Hier een foto van de toets die weg is.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware
3.8K

Antwoorden (3)

Er hoort nog 2 plastic tussen stukje tussen heb je nog ?
of is er wellicht eentje stuk ?
op deze site staan ook instructie videotjes
succes
capthavoc
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik snap je niet echt... In ieder geval is dit het enige stukje dat erbij was. Iets anders was er niet
Meestal is dat een enorm gefriemel en gedoe en veelal slechts een tijdelijke oplossing. Zeker wanneer het om een toets gaat die je erg vaak gebruik ( bijvoorbeeld de t ).
Dikwijls heb ik geprobeerd om met wat kunst en vliegwerk de toest weer werkend te krijgen, met het is en blijft een zwak punt en een bron van ergernis. Is het misschien mogelijk om met bijv. een druppeltje secondenlijm de toets weer goed te bevestigen ?
Eigenlijk raad ik je aan een nieuw toetsenbord te kopen. Dat kost meestal iets van 10 tot 15 euro's. Ben je in een klap van de ellende en ergernis af.. Je hebt het type er niet bijgezet, maar meestal is het verwijderen en plaatsen van een nieuw toetsenbord een fluitje van een cent. Om leveranciers te vinden : even op google zoeken. vr.gr.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hoi antwoorder,

alle antwoorden klinken leuk, maar het komt er op neer dat het duurder is dan een kwakje lijm.
neem wat montagekit, plaatst het toetsje in de juiste stand.
door de dikke substantie die deze kit is, kan je het toetsje op de juiste manier plaatsen, ook als er wat onderdeeltjes ontbreken.
nee, je kan het niet meer verwijderen, maar hoe vaak verwijder je toetsen?
vuil verwijderen kan je ook door te blazen of met een compressor, spuitbuslucht of stofzuiger.

veel suc6