is het mogelijk om deze club 3d kaarten in crossfire te zetten?

hallo,
ik zelf de club 3d amd radeon 7870 royalking versie maar mijn vraag is of ik hem in crossfire kane zetten met een Club 3D Radeon HD 7870 '13Series videokaart?
of kan dat niet omdat het een net andere versie is

mvg Mike

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

Ja het is mogelijk, heb even op de site gechecked. Echter bepaalt de langzaamste van de twee de gecombineerde snelheid, en die is niet zoals verwacht 2x(hè geen 2x keer? heb toch 2 kaarten erin gestopt?) maar ergens rond 1.5x. De kaarten zijn niet supersnel dus verwacht hier niet veel van. Gecombineerd zou het bijna net zo snel zijn als een R9 290. Houd verder rekening met effecten zoals microstuttering in de beeldopbouw, en met een verbruik van zo'n 380W.