Is dit een goede laptop om video's mee te editen en andere hoge kwaliteiten?

De Sony Vaio VPC-F23P1E kwam in mijn rijtje en is deze een beetje goed?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Lijkt mij een mooie laptop voor video bewerking. Ik neem aan dat je perse een laptop moet hebben. Want je kan natuurlijk beter een desktop PC nemen voor dit soort dingen.

Maar verder is dit een goede keus. Lekker veel video geheugen, misschien zou een grotere HD nog een optie zijn, maar je moet wel een eindje kunnen komen met 640gb.

Ik heb zelf video bewerking gedaan op een acer aspire 4937g en dat ging redelijk (is ook al weer 2 jaartjes terug) Dus dit beestje moet het zeker aankunnen :-)
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kort en Krachtig antwoord, zelf vind ik een laptop wat mooier en kun je jezelf goed mee vermaken.