ik heb laptop acer extensa 5620Z,ik wil meer geheugen ,moet ik in de bios wesen ,en die vraagt om een wachtwoord ,weet iemand dat ?

nou ik van 2 gb werkgeheugen naar 4 gb ,okeeeee zet de laptop weer aan krijg een blauw scherm ,met u kunt u windows beschadigen ,zet eerst alles goed in de BIOS .Ik opnieuw opstarten druk f2 ,vraagd de bios een wachtwoord ,ik denk wat is dat dan ,dus ik kan nooit wat veranderen .weet iemand wat voor wachtwoord ( acer extensa 5620 Z )

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (2)

Een ingesteld wachtwoord door de voorganger en/of verkoper kan altijd verschillend zijn. Dus ga naar een computer-repair shop en die lossen het wel op. Zelf zou je dit niet goed kunnen oplossen
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
oke bedankt ,ja ben niet zo,n computerfreak ,maar als je normaal werkgeheugen erin zet ,dan hoef je de bios toch niet te veranderen ,of zie ik het nou verkeerd m,v,g
Cryofiel
10 jaar geleden
Vroeger was er een jumpertje om het BIOS-wachtwoord eraf te halen. Ik weet niet of dat nog steeds zo is.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Oh ja , die. Maar die weken niet meer op moderne desktops/laptops
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
@fredpieterson
Inderdaad, bij normaal werk geheugen is de BIOS al voor 2GB ingesteld
Hallo!

Ik heb eventjes snel je laptop model gegoogled. Er staat dat deze laptop NIET meer dan 2gb ram aankan. Sorry. Kijk altijd eerst voordat je hardware koopt!

Hopelijk heb je ergens gekocht waar je het kan terug geven!