Hoe zet ik mijn keyboard en muis terug aan tijdens de startup van mijn computer?

Ik heb ooit uitgezet dat mijn keyboard en muis aan staan als ik hem opstart, maar nu kan ik dus niet meer in de BIOS komen, hoe zet ik ze terug aan.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

je kan de bios batterij even los maken ? om het bios te resetten.
of als je usb toetsenbord gebruik moet je even een ps/s toetsenbord gebruiken ?
maar waarom heb je dat uberhaput uitgezet ?
capthavoc
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik heb het ooit uitgezet omdat ik dacht dat mijn toetsenbord en muis mijn pc uit de slaapstand haalden ofzo, ik weet de precieze reden niet meer. Beetje dom.