Mijn windows 7 computer start niet op, wat moet ik doen?

Mijn computer start de heltijd opnieuw op.
Ik krijg 2 keuzes
Hervatten en Opnieuw instellen.
Als ik hervatten gebruik begint alles helmaal opnieuw

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Hardware
capthavoc
8 jaar geleden
krijg je die melding van het bios ?
die witte letters die voordat windows opstart verschijnen ?
dan is er misschien iets verander aan je hardware heb je voordat het gebeurde iets geinstalleerd
iets aangesloten hardeware dingen veranderd ? Wat gebeurd er als je veilige modus gebruikt ?
druk eens op f8 meteen nadat je de aan uit knp indrukt ?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Waarschijnlijk is je BIOS-batterij leeg geweest (te lang niet in het stopcontact gezeten/ of een stopcontact met een schakelaar en een rotte batterij). Opnieuw instellen is dan de vaak de enige optie. Dat zijn dus de BIOS-instellingen, niet je hele PC/Windows. Je zal er niks van merken, behalve als je veel in je BIOS rommelt.

Het beste antwoord

Uhm ik denk dat er iets met de processor is gebeurd bvb als ie te lang aan heeft gestaan. Heeft u wel eens opnieuw instellen geprobeerd? Als de computer dan opnieuw opstart dan is er wat mis met de processor. Het kan ook goed
zijn dat er stof van binnen zit. Het beste wat u kunt doen is naar een gespecialiseerde computerzaak gaan die computers repareert en laat de computer na kijken. Ik weet niet of u een laptop heeft of een computer (met monitor) u kunt t laten na kijken. Als het te repareren valt kunt u of zelf aan de gang of u doet het bij die zaak. Ik adviseer t bij de zaak te doen. Zin kunnen ook vast leggen wat de werkelijke oorzaak is zodat u die in de toekomst kunt vermijden. Ik hoop dat u er wat aan heeft en heel veel succes
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Processor gaat bijna nooit kapot, eerder een HDD fout.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Hartelijk bedankt voor je reactie het is opgelost maar je hebt wel een beetje geholpen :)