waar vind ik de prullenmand in windows 8.1?

heb van alles geprobeerd, maar niks lukt. In de Help functie staat dat je hem kunt vinden door 'prullenmand' in de adresbalk van de bestandzoeker moet typen. Als ik dat doe, gebeurt er niks.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Hardware
4.7K
SimonV
8 jaar geleden
Wellicht werkt dit: 1. Veeg vanaf de rechterrand van het scherm en tik op Zoeken.
Als u met een muis werkt, wijst u de rechterbenedenhoek van het scherm aan, beweegt u de muisaanwijzer naar boven en klikt u op Zoeken. 2.Typ bureaubladpictogrammen in het zoekvak en tik of klik op Normale bureaubladpictogrammen weergeven of verbergen. 3.Voer een van de volgende handelingen uit in het dialoogvenster Instellingen voor bureaubladpictogrammen:
•Schakel het selectievakje Prullenbak in als u de Prullenbak wilt weergeven.
Tik of klik op OK.
http://windows.microsoft.com/nl-nl/windows-8/recycle-bin-frequently-asked-questions
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Super! het heeft gewerkt!
Dank SimonV :-)
SimonV
8 jaar geleden
Fijn dat het gelukt is.
'k Heb m'n reactie als antwoord geplaatst.

Antwoorden (3)

als je op de windowstoets op je toetsenbord klikt dan helemaal naar rechts dan klik je op het zoekicoontje en dan zoek je op prullenbak en dan kan je de prullenbak eventueel ook nog op je startscherm zetten
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1. Veeg vanaf de rechterrand van het scherm en tik op Zoeken.
Wijs de rechterbenedenhoek van het scherm aan, beweeg de muisaanwijzer naar boven en klik op Zoeken.

2. Type "bureaubladpictogrammen" in het zoekvak en klik op "Normale bureaubladpictogrammen weergeven of verbergen".

3. Voer de volgende handeling uit in het dialoogvenster Instellingen voor bureaubladpictogrammen: schakel het selectievakje Prullenbak in als u de Prullenbak wilt weergeven. Klik op OK.
SimonV
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
@conqie Bij Vista is het exact hetzelfde. Ga als volgt te werk om dit probleem in Windows Vista op te lossen: Klik op Start en vervolgens op Configuratiescherm.
Klik op Vormgeving aan persoonlijke voorkeur aanpassen, klik op Persoonlijke instellingen en klik op Bureaubladpictogrammen wijzigen.
Schakel het selectievakje Prullenbak in en klik op OK. Een simpelere manier is: Rechtermuisklik op de bureauachtergrond
LMK>Aan persoonlijke voorkeur aanpassen
LMK>Bureaubladpictogrammen wijzigen
LMK>vink Prullenbak aan Windows 8 heeft nog weer een methode om ergens op dezelfde manier te komen, de oude methode kan je ook nog steeds gebruiken.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
@conqie Dat is ook nog eens op de meest onhandige manier uitgelegd, kan veel simpeler. Windowsknop (indrukken)
"bureaubladpictogrammen" (intikken)
LMK>vink prullenbak aan Windows 10 draait prima, hier op mijn oude core 2 duo als een zonnetje. Vind alleen de icoontjes lelijk. 189.ico met stip bovenaan http://i1-news.softpedia-static.com/images/news2/Are-the-New-Windows-10-Icons-Really-That-Bad-474100-2.jpg
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Als je "bureaubladpictogrammen" intikt kan je vanaf "bure" ofzo al het icoontje zien en klikken. Het probleem met Windows is eerder dat er wel 8 manieren zijn om een functie te veranderen 8 en ook 10 hebben daar weer een laag bovenop gegooid.
het staat gewoon op je bureaublad
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Amadea
8 jaar geleden
In windows 8 en 8.1 heb je geen bureaublad.