Hoe heet het programma dat je via je laptop ook in kunt loggen op je pc thuis?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (3)

teamviewer is 1 van die programma's
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Remote desktop / verbinding met extern bureaublad op Windows.

http://windows.microsoft.com/nl-nl/windows/connect-using-remote-desktop-connection#connect-using-remote-desktop-connection=windows-7

Toegevoegd na 3 dagen:
Leg even de min uit. Zonder uitleg kan niemand er wat mee.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je zult waarschijnlijk laplink bedoelen. Echter is teamviewer het meest populaire programma.