Hoe moet ik de bufferperiode verkorten van mijn hdd?

Als ik een film van de interne hdd mijn pc kijk moet hij om de 20 minuten weer opstarten.
Is het mogelijk om de bufferperiode te verkorten dat de hdd niet meer in slaapstand gaat? of dat hij eerder opstart dat de film niet meer bevriest? Ik kijk trouwens via VLC media player. het gebeurd ok als ik stream naar AC ryan (Play on HD)
Eerder andwoord was dat mijn PC te zwak was, Dat is het niet. (speel zware games)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

Als hij in de slaapstand gaat moet je de energie-settings even nakijken. Succes.