Wat voor een pc heb ik nodig om fl studio en cubase probleemloos te draaien?

Mijn projecten beginnen gek te kraken op mijn laptop...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

hangt er een beetje vanaf hoeveel virtuele instrumenten, effecten en tracks je gebruikt, een dedicated low latency ASIO soundcard is ook een must
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In dat geval zou een externe geluidskaart al een hoop kunnen schelen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
inderdaad, een pc of laptop met een core2duo van 2GHZ, 4GB ram en een geluidskaart van bvb M-audio zal alles aan moeten kunnen