Hoe kan het dat mijn muiscursor soms in de linker bovenhoek springt en dat ik hem niet meer dan 2 mm kan bewegen. De pc loopt niet vast ofzo?.

Ik werk met XP en soms schiet hij spontaan naar de linkerbovenhoek. Dan kan ik hem maar 2 mm bewegen en op de knoppen drukken maar hij blijft daar. Ook ctrl alt del helpt dan niet. Wat moet ik doen zonder opnieuw
op te starten

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware
2K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Koop een nieuwe muis, verder is het ook aan te raden op de computer up te graden naar windows 7 of 8 aangezien microsoft geen updates meer uitbrengt voor windows xp en daarom is het onveilig om nog hierop te werken.

Antwoorden (3)

Werk je op een laptop? Dan kan het zijn dat je per ongeluk, tijdens het typen, over het touchpad schuift en dan krijg je zulke rare dingen. Het touchpad kan je uitzetten met de Fn-toets en - meestal, afhankelijk van het merk laptop - de F7-toets.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee op een pc
Doet je computer het ook met een andere muis ingeplugd? Ik denk bij een storing als deze niet gelijk aan een fout in de computer of het besturingssysteem.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het kan misschien aan de muis liggen. je zou kunnen proberen om het stekkertje in een andere poortje te stoppen en dan kijken wat het resultaat is. levert dat niks op, dan zou je het kunnen proberen met een andere muis.