Hoe kan het dat mijn muiscursor soms in de linker bovenhoek springt en dat ik hem niet meer dan 2 mm kan bewegen. De pc loopt niet vast ofzo?.

Ik werk met XP en soms schiet hij spontaan naar de linkerbovenhoek. Dan kan ik hem maar 2 mm bewegen en op de knoppen drukken maar hij blijft daar. Ook ctrl alt del helpt dan niet. Wat moet ik doen zonder opnieuw
op te starten

Weet jij het antwoord?

/2500

Werk je op een laptop? Dan kan het zijn dat je per ongeluk, tijdens het typen, over het touchpad schuift en dan krijg je zulke rare dingen. Het touchpad kan je uitzetten met de Fn-toets en - meestal, afhankelijk van het merk laptop - de F7-toets.

Doet je computer het ook met een andere muis ingeplugd? Ik denk bij een storing als deze niet gelijk aan een fout in de computer of het besturingssysteem.

Het kan misschien aan de muis liggen. je zou kunnen proberen om het stekkertje in een andere poortje te stoppen en dan kijken wat het resultaat is. levert dat niks op, dan zou je het kunnen proberen met een andere muis.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100