Hoe kan ik zorgen dat mijn computer om een bepaald tijdstip aan en uit gaat?

Ik host dus zo'n server op mijn pc (of je dat nou goed of slecht vind maakt me niet uit) en wil dus dat hij bijvoorbeeld om 5 uur s'ochtends aan gaat en 11 uur s'avonds weer uit gaat, hoe kan ik dit doen??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Er is een software "http://www.drivermagician.com/autoshutdown/" dat dit kan doen.

Als het er puur om gaat om de server uit of aan te zetten (Dus de software, niet de PC zelf) dan kan je natuurlijk ook serversoftware zo instellen dat deze alleen bepaalde tijden toegankelijk is. Dan kan je in de tussentijd zelf besluiten of de PC waarop het staat aan of uit is.