Hoe kan ik mijn printer laten stoppen met uitlijen?

Ik heb een HP 4300 printer en deze printer heeft nieuwe cartridges erin. Er is niks mis met de cartridges en toch blijft de printer maar vragen om uitlijning. Ik kan hierdoor mijn eigen documenten ook niet meer uitprinten. Weet iemand een knop de op de printer? Of via de pc waarmee ik het uitlijnen per direct kan laten stoppen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware
2.3K

Antwoorden (2)

heb je de uitgelijnde pagina ook al op de scanplaat gelegd en op scannen gedrukt?(als je printer dit heeft)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Via setup menu en Cartridge.
U kan een Engelse handleiding downloaden via onderstaande link.