hoe kan je een macbook air ssd vervangen?

ik heb een macbook air 2014 met 8gb ram en een 128gb ssd.
ik dacht dat 128gb wel genoeg voor mij zou zijn maar ik heb toch liever 256gb of 512gb.
kan ik zelf doen of moet ik het bij een apple store laten doen en hoeveel gaat het kosten.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

Ik raad je aan het bij een goeie apple store te doen ander vervalt je garantie
Wat je zeker serieus moet overwegen is toch een andere mac air te kopen en deze in te ruilen.
soms is het prijs verschilt de moeite waard om een riskante DIY operatie te vermijden.

Het is wel te doen technisch gezien zie link
maar de onderdelen zijn erg moeilijk te krijgen en duur
599 dollar !!!!! voor een 512 GB reken maar uit.
schijnt ook dat je een speciale schroevendraaier moet hebben
die zijn niet te duur maar toch altijd weer extra kosten voor 1 ding.
2dehands zijn ze gewoon niet te bemachtigen.
zonder enige vorm van garantie. zou ik daar niet aan beginnen.
capthavoc