Kan de Nvidia geforce gtx 960 op dit moederbord?

Ik wil een computer zelf samen stellen alleen is mijn vraag of de Nvidia GeForce gtx 960 op het moederbord MSI 760GA-P43 past. Of kan hier alleen maar een AMD videokaart op?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Hardware
1.5K

Het beste antwoord

AMD en Nvidia maken beiden gebruiken van dezelfde PCI bus, het zou dus geen probleem moeten zijn om hier een GTX960 op te kunnen zetten.

Ik heb de specificaties nog even nagekeken (zie de link) en het juiste PCI slot is aanwezig op jou moederbord.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Thanks!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
En de gtx 760, past deze er ook op?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
+Darkie. En ja, de gtx760 past ook.

Andere antwoorden (1)

Ja hoor geen probleem. Er zit een PCI-Ex16 slot op en daar past de GTX-960 gewoon in.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
En de 760 past ook toch?