Past elke videokaart bij dit moederbord?

Hallo ik heb een game pc (CM K380 kast) en met het volgende moederbord: Gigabyte F2A88XN-Wifi (Fm2+ socket, AMD).
De contactpersoon van het computerbedrijf zegt dat ik hier elke insteek videokaart in kan doen.
Maar ik geloof dit niet echt..
Want aan de achterzijde komt het nooit goed uit heb ik het idee?
Is dit waar? Kan iemand mij hier wat over uitleggen?

Mvg , timo

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

Ja hoor elke PCIe kaart past daar in. Kwestie van een metalen plaatje weg schroeven of de oude videokaart eruit halen.

Toegevoegd na 2 minuten:
Video rond de 9:00
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
kan het ook bij dit micro atx moederbord? ik heb momenteel geen videokaart erin
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
http://www.gigabyte.com/products/product-page.aspx?pid=4745#sp Ja, zit een PCie x16 slot in.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
oke dankjewel :)