Hoe los ik dit op? Als ik muziek afspeel op mijn (vrij nieuwe) Acer laptop, klinkt er onregelmatig een 'prrrrrttt'-geluid in de muziek voor.

Ik had er op mijn vorige (Acer) laptop ook last van. Ik heb speciaal een nieuwe gekocht en deze heeft het dus ook! Er zit 420 GB geheugen op, waar nog geen 5% van gebruikt is, dus daar kan het niet aan liggen. Ook zijn de speakers niet opgeblazen of iets dergelijks, want als het prrrrtt-geluid niet voorbij komt, doen de speakers het verder prima.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware
bamibal
11 jaar geleden
Zit het niet gewoon in de muziekbestanden?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wauw, 420GB geheugen, ik heb 'maar' 8, dat is veel.

Antwoorden (3)

Misschien zit er een kabeltje los ? Controleer alle kabels goed, want dit heb ik ook een paar keer gehad.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee, ik heb alles al goed gecheckt :(
Zit er geen vuil in? Als het probleem blijft aanhouden , Mail/bel het supportcenter van Acer eens? Zij weten vast het probleem.. Het kan ook zijn dat je Drivers niet goed geinstalleerd zijn.. Dat kun je allemaal terugvinden op de site van Acer.
Hopelijk ben je snel van dat probleem verlost! Yoshy
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb jij soms je mobieltje bij de computer liggen of in de buurt van je luidsprekers? Dan zou het daaraan kunnen liggen als de luidsprekers niet goed afgeschermd zijn. Ik had dit namelijk ook. Dit prrt geluid. Het ging weg toen ik het mobieltje verder weg legde.