Hoe laat ik mijn printer weer normaal printen? (kijk afbeelding)

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Probeer ook eens om je inkt te reinigen, je printer heeft daar een functie voor. Kijk daarvoor in de handleiding.

Antwoorden (2)

Streperig printen is over het algemeen de inktcartridge die leeg begint te raken. Tijd om nieuwe inkt te kopen dus.
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Heb ik ook wel eens gehad, soms is het inderdaad de inkt die op is en soms is de inkt een beetje opgedroogd waardoor er niet genoeg inkt op het papier komt.
Als de cartridge nog niet leeg is, dan is de printkop misschien vervuild. Je kunt naar de instellingen van je printer gaan en een reiniging initialiseren. Grote kans dat het dan beter wordt. Misschien niet bij de eerste keer, maar bij een herhaling wel.