Is het mogelijk te switchen tussen micro sim en nano sim?

Als ik mijn micro simkaart laat knippen tot nano, kan ik die dan ook weer tot micro maken evt om m in andere mobiels te gebruiken? Dat ik bik voorbeeld het afgeknipte deel houd, zodat ik dat nog kan gebruiken? Ik zit erover te denken van een s4 naar een iPhone 5 te gaan, omdat ik dit toestel goedkoop kan krijgen.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je kan ook speciale houdertjes krijgen daarvoor
Utrecht
9 jaar geleden
Is een nano-SIM niet wat dunner dan een micro?
Dan helpt knippen niet.

Antwoorden (1)

Ja dat kan zeker. Om dat te kunnen bereiken moet je wel even een sim tray halen.