Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik zien hoeveel inkt nog in de cartridges in de printer beschikbaar is?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Hardware
23.9K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
wat is het merk van je printer
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Epson Stylus Color 670

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

De cdrom die bij je printer zit, bevat meestal een programma die dat bijhoudt. Ikzelf krijg bij mijn printer onderaan steeds te zien hoeveel inkt er nog inzit.

Je moet eens op internet de volledige driver downloaden van je printer (+extra's), dan zit die optie of dat er zeker tussen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

veel printers houden dat bij tegenwoordig, ik weet niet wat voor printer jij hebt. en anders kun je dat terugvinden/zoeken op het display'tje
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat laten ze niet zien , daar verdienen ze hun geld mee. Ze geven hooguit een indicatie van de nog te printen pagina's.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De meeste printers worden geleverd met software, waarmee je kunt zien hoeveel inkt er nog ongeveer beschikbaar is.

Veel printers laten hierover ook een indicatie zien indien je de klep opent, waaronder of waarachter zich de cartidges bevinden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De nauwkeurigste methode is het wegen van de cartridges. Je weegt een volle, je weegt een lege. Dan weet je hoeveel gram inkt er in zit.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je een HP cartridge hebt van een HP printer zie je het als je iets afdrukt en word je gewaarschuwd als hiij bijna leeg is.
Navullers, tja dan is het afwachten tot de boel bleker wordt.
Ik heb meestal, probeer het tenminste, eentje in voorraad.

Toegevoegd na 1 minuut:
ik bedoel een originele, merkcartridge die bij de printer past.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding