Kan ik als ik nu een 27 inchscherm koop voor aan mijn laptop, dit scherm straks ook aan een Apple hangen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Hardware
capthavoc
9 jaar geleden
welke apple wil je dan kopen ?
en wil je dan een 27 inch apple los scherm kopen ? hou er rekening mee dat apple vaak thunderbolt gebruikt als aansluiting
en niet extra heeft dus niet bijvoorbeeld hdmi of dvi dus je moet er vaak wel een nogal dure adoptor bij kopen. Maar het ligt dus echt aan wat voor scherm je koopt en welke aansluiting deze heeft t.ov de mac die je later gaat kopen ?

Antwoorden (1)

In een Mac of een Macbook kan een HDMI kabel dus als je scherm een hdmi aansluiting heeft kan hij er gewoon in, als je scherm dat niet heeft kan je een verloopkabel kopen (bijv, als je scherm een VGA aansluiting heeft kan je een VGA naar HDMI kabel kopen)