Zijn de Intel core i5- 4690K en de EVGA GeForce GTX 970 Superclocked ACX 2.0, grafische kaart samen goed vor gaming?

Zijn deze 2 componenten goed voor gamen? Ik stap later over naar een i7 maar ik krijg nieuwe pc componenten voor kerst

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Overstappen naar een i7 is ontzettend kostbaar en vaak onnodig, met gaming al helemaal. Als je een eenmaal een i5 erin hebt zou ik alleen over een jaar of twee een nieuwe grafische kaart erin zetten. De genoemde componenten zijn zeer goed voor gaming.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als je per se een i7 wil moet je het gelijk doen niet later. Voor gaming zou ik gewoon een i5 nemen.

Het beste antwoord

De intel i5-4690K is een Quad-core met 3,5 ghz kloksnelheid dus ik denk dat dat geen probleem word. Ook de videokaart is een geoie, gebasseerd op de GeForce GTX 970 van Nvidia. Deze heeft een geheugen van 4gb wat hem gelijk al best wel goed maakt. Nou moet je je hier niet altijd door laten afleiden, maar als ik de recensies lees is dit een prima keus. Veel plezier met het gamen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt! Ik heb veel opgestoken van je/u`s antwoord. Ik heb ze besteld.... Heel erg bedankt.