Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Tablet herkent opeens de harde schijf niet meer,wat kan ik doen?

Het ene moment zat ik nog SimsFreeplay te doen,het andere moment crashte de app en kon ik niks meer doen.
De tablet geeft aan bij instellingen dat er geen harde schijf is en 0,0 gb geheugen dus.
Ik heb nog garantie en ik ga hem terugsturen voor reparatie maar zou ik nu zelf toch iets kunnen doen?
En wat zou het kunnen zijn,ik heb hier zelf echt weinig verstand van.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Hardware
698

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Inderdaad geef je te weinig informatie over je tablet. Je zou minstens het merk en typenummer door kunnen geven. Je hebt het over een harde schijf, maar normalerwijze zit er in geen enkel tablet een harde schijf (die bestonden wel, ik had er ooit een, maar normalerwijze met een flashgeheugen).
Dan hangt het ervan af welk deel je bedoelt. Een tablet heeft vaak een ingebouwd geheugen (je opslagplaats) en je kunt in de vorm van een MicroSD kaart ook nog eens extra geheugen inbouwen. Sommige tablets nemen ook USB sticks op. Dus, om een fatsoenlijk antwoord op je vraag te krijgen, even meer informatie doorgeven!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding