Computer blijft steeds opnieuw opstarten, hoe kan dit?

Het systeem blijft steeds opnieuw opstarten. Het HP scherm verschijnd en daarna start hij direct opnieuw op.

Je kunt nog wel in bios komen. Maar dat is alles.

Ik heb het volgende geprobeerd;

- Bios reset (batterij eruit)
- Harddisk vervangen
- Windows opnieuw installeren (pakt en leest de dvd niet!?)

Iemand een idee?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (2)

Dat heb ik ook gehad.
Ik heb toen nieuwe drivers moeten installeren.
Misschien werkt dat bij jou ook?
Zoek op het type computer wat je hebt, met welke driver je nodig hebt.
Misschien kan je dan wat vinden.
Ik hoop dat ik je heb geholpen!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
wat je zou kunnen proberen is alle rand apparatuur(muis, toetsenboord, enz. je beeldscherm niet.) los koppelen van de computer en dan je computer opstarten.

Als dat niet werkt wordt het wat moeilijker. Dan kan je proberen de hardware in je computer loskoppelen van het moederboord zo als je DVD speler, ram(geheugen), videokaart, harde schijf doe dat wel 1 voor 1.

LET WEL OP als er nog garantie op de computer zit zou ik het 2de punt niet doen want dan verloopt de garantie. Als je het dan toch doet zorg dan dat je statisch bent ontladen, met bijv. een antistatisch pols bandje (doe het zelf meestal niet maar als je statisch bent gelanden kan je de hardware kapot maken.)