kan deze laptop minecraft aan?

Mijn zusje wil heel graag minecraft spelen op haar eigen laptop, maar ze heeft nog geen laptop.
Ik ben een beetje gaan kijken op internet en kwam op deze uit: http://tweakers.net/pricewatch/376073/acer-aspire-e1-570-33218g50.html
is dit een goede laptop voor minecraft?

Ze wil graag minecraft spelen zonder lagg!
Zo ja, op lage middelmatige of hoge instellingen?

Ik heb zelf een laptop met deze specs:
intel core i3-2350M
4 GB RAM
Intel HD graphics.

mijn laptop kan minecraft wel draaien, dus was benieuwd of die laptop die ik voor mijn zusje heb gevonden dat ook kan.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Hardware
5.9K

Antwoorden (3)

Met de processor en werkgeheugen is opzich niet zo veel mis maar de Intel HD graphics wel. Hierdoor is de klans klein dat je hier goed Minecraft op kan spelen.
Als je een paar tientjes extra uitgeeft heb je al een laptop die Minecraft op Medium of misschien zelfs op high kan spelen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik heb zelf ook een laptop (ook beter), met Intel HD Graphics en een andere grafische kaart. Eerst gebruikte hij alleen die van Intel, daardoor waren erg simpele spellen niet eens fatsoenlijk te spelen. Soms staat het wel slecht aangegeven en heeft een laptop 2 grafische kaarten, maar zie je alleen die van Intel HD graphics staan, misschien is dat bij deze ook het geval. Als dat bij deze niet het geval is, raad ik je aan om een andere te zoeken.
Ja, het zou wel moeten kunnen. Het zal echter alleen niet erg soepel gaan: de videokaart is geïntegreerd en zal dus geen goede prestaties geven in games. Je kan beter gaan voor een laptop met een gpu van Nvidia of AMD, omdat deze hiervoor bedoeld zijn.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Op dit moment is er een leuke aanbieding bij de mediamarkt. Die laptop heeft een Nvidia 820M videokaart wat er voor zorgt dat je zusje een stuk beter en mooier Minecraft kan spelen. Ook zit hier 8 GB RAM in een stuk betere processor en een 1 TB HDD i.p.v. de 500 GB . Hij is wel iets duurder, maar dat zou je kunnen zien als een investering; je kan langer op een leuke manier blijven gamen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
dat is een super laptop voor games