Via YouTube Converteren . Zoek bij google naar YouTube Converter en kies de eerste, plak daar de link en je kan het downloaden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Er bestaan op dit moment maar een paar site's die dat aanbieden.
Ik ken er 1 en die heet: http://youtubenaarmp3.nl

Ik hoop dat je er wat aan hebt!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je kan het ook doen als je een smartphone hebt! Dan zet die hem automatisch in je muziek lijst. Je moet dat gewoon via Google zoeken
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1: Download YTD YouTube Downloader voor PC (van GreenTree Applications).
2: Voer de URL in van de YouTube video en klik op Download
3: Kijk bij activiteit wat er gebeurd, als hij klaar is (100 %) ga dan over naar stap 4.
4: Kies Converteren, open en kies je videobestand en zet bij Video converteren MP3 neer, klik nu weer op Video Converteren.

Voila! Je hebt hem op je computer staan!