Kan je in een icentre of apple store zelf mijn imac samenstellen?

Ik wil graag de nieuwe generatie imac kopen. Hierbij heb ik wel een (specifieke) vraag.

er is een 27 inch model die standaard komt met een nvidia gtx 675mx. Ik wil graag upgraden naar een gtx 680mx.

kan je dat in de icentre daar upgraden? Kan je dan in die icentre dan betalen en zorgen dat ze het bij je afleveren bij je huis?

Of hebben ze dit model al op voorraad?

Sorry voor deze specifieke vraag, maar wil het even weten :)

Toegevoegd na 22 minuten:
als je online wilt bestellen, kan je kiezen tussen 2 videokaarten. kan je dat ook in de icentre doen (niet online)?

http://www.icentre.nl/nieuwe-imac-27-inch-3-2ghz-i5

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Als je die 680MX wil, en er is niet toevallig iets op voorraad, zul je moeten wachten. Misschien dat het in de officiële Apple Store wel kan (iCentre is een reseller, alleen de Apple Store in Amsterdam is een officiële), dat je meteen ermee weg kan lopen. Maar als dat niet in de buurt is voor je, kun je net zo goed online bestellen.

Bij de A Mac kun je gewoon je gewenste configuratie bestellen en dan bezorgen ze het inderdaad thuis. Maar dat doen ze daar simpelweg via de site (iig de laatste keer dat ik daar was). Dat zal bij de iCentre niet anders zijn. Dat kun je dus ook gewoon prima zelf doen:

http://store.apple.com/nl/configure/MD096N/A?

In het kort is het antwoord op je vraag dus: Ja. :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Apple heeft eigenlijk altijd gehele systemen verkocht, geen bouwpakketten als een PC. Ook op de website van iCentre kom ik het woord "upgrade" niet tegen:

http://www.icentre.nl/mac

Hoogstwaarschijnlijk moet je die kaart apart bestellen en dan prikken ze het bij iCentre er wel in voor je.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
als je online wilt bestellen, kan je kiezen tussen 2 videokaarten. kan je dat ook in de icentre doen (niet online)? http://www.icentre.nl/nieuwe-imac-27-inch-3-2ghz-i5 hier zag ik die mogelijkheid. kan je daar langs gaan en dit bestellen?