Weet iemand een goedkope budget gaming pc?

Ik heb een budget van 750 voor pc plus monitor, en ik heb een YouTube kanaal dus hoge fps is belangrijk, iemand linkjes of ideeën?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware
1.2K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
als je nog geen screen opname progamma heb dan raad ik je OBS aan even zoeken op google en dan vindt je het het is helemaal gratis en je kunt met dit proggama ook livestreamen

Antwoorden (5)

Ik zou voor het scherm eens rondsnuffelen op marktplaats en speurders enzovoorts. Hier kun je wel een goed tweedehands scherm (eerst testen voor kopen!) vinden onder de 100 euro.

Als ik even ga googlen kom ik deze tegen, 615 euro. Goede specs, alleen een processor met meer cores is wel prettiger voor gamen (zeker als je daarbij een screenrecorder gebruikt) http://gamepc.nl/game-pc

Ik zou zeggen: zoek eerst een goed tweedehands scherm, daarna kun je rustig kijken wat voor een pc het best binnen je overgebleven budget past.

Ook raad ik je aan eens op alienware te kijken (de site is nu langzaam, dus kan niet linken nu).

Zorg in ieder geval voor:
*6 GB ram minimaal (6 is prima voor nu, maar computers gaan snel dateren, dus 8+ is eigenlijk beter)
*Processors zijn niet mijn sterkste punt, maar boven de 3 gigahertz is toch wel aan te raden. Meerdere cores kunnen ook prettig zijn voor een snellere gaming ervaring.
*Een goede videokaart, zorg dat je deze niet apart hoeft te kopen, apart kopen is veel duurder (in verhouding).

Verder is een grote harde schijf wel prettig, maar niet noodzakelijk aangezien externe harde schijven niet veel meer kosten (voor 60 euro heb je er al een van twee terabyte, oftewel 2000 GB!)

Veel succes met je beslissing en met je youtube kanaal!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Games draaien vooral op je cpu (met een paar uitzonderingen) dus een videokaart heb je zeker nodig!
Bovendien zijn gamepc.nl en alienware super overpriced, als je er zelf een bouwt ben je veel voordeliger uit.
Ik raad je aan om eens op tweakers.net te kijken naar de bestbuy guides. Die zijn altijd wel goed.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
En een interne schijf is wel noodzakelijk, je moet toch windows installeren? Of je zal een ssd er in moeten zetten, maar die zou ik er niet in doen met een budget van 650€
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Voor hetzelfde geld kun je een betere PC krijgen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik gaf het als VOORBEELD. Ik wil graag weten waarom mij antwoord een minnetje heeft gekregen. BTW: Hidjewitje, ik zeg toch ook niet dat een videokaart onbelangrijk is? Ik zeg dat het nodig is. Ik ben alleen niet verder hierop ingegaan, omdat ik niet erg op de hoogte ben van de huidige kaarten.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dankjewel voor je tijd die je in deze reactie stopte tombass, maar gamepc.nl of pc-samenstellen.nl zijn van hetzelfde (redelijk) dure bedrijf
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik ben het met Tombass eens dat je voor games niet moet bezuinigen op de videokaart en het Ram-geheugen, en dan liever kiezen voor een tweedehands monitor. Zelf hebben we daarom gekozen voor de Pluto van Alternate. http://www.alternate.nl/html/product/1091230 maar die is wel 799 euro zonder monitor.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je kan altijd nog rondkijken op compusale.nl
Voor €399,- bij de Aldi. Komt zaterdag 14-12-2013 in de verkoop. Je moet er wel bij openingstijd van de Aldi bij zijn anders is ie uitverkocht. 3 jaar garantie. Ik koop om de paar jaar een nieuwe om de oude dan weg te geven. Ben er erg over te spreken over de prijskwaliteit verhouding. Service van Medion is goed.

Van de week zag ik ook een mail van Aldi over een echte gamepc. Een beest dat maar 1 x per jaar vlak voor het eind van het jaar komt. Rond € 700,- Zie m echter niet zo gauw staan.

Toegevoegd na 8 minuten:
Die andere gamepc waar ik het over had, kwam gisteren in de verkoop. Misschien is die er nog omdat ie duuurder is: €799,-

Toegevoegd na 18 minuten:
Ik zie ook nog een tussenmaatje pc van €599,-
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Deze is misschien iets duurder maar heeft wel een beter prijs-kwaliteitsverhouding en is inclusief alles wat je nodig hebt:

http://tweakers.net/pricewatch/bestelkosten/522570
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Heb zelf een PC speciaal voor gaming laten samenstellen omdat je door de (beloofde) bomen het optimale bos niet meer ziet. Mijn ervaring met de 'grote' merken is dat er altijd onderdelen inzitten die je of niet nodig hebt of niet optimaal zijn afgestemd op de andere componenten. Vooral de grafische kaart is altijd de bottleneck.
Computerunlimited.nl stelde een betaalbare computer samen die zelfs COD5 vloeiend in hires met alle toeters en bellen draait.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je kan dit als pc monitor gebruiken

http://www.eldi.be/nl/pc-monitors/benq/pc-monitor-gw2255-21-5-

Het kost 109 euro led en full hd