Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Draait fifa 15 op 2.4Ghz?

Ik zou graag fifa 15 willen spelen op mijn laptop maar zie dat die maar liefst 3.4 Ghz vereist. Nou heb ik wel een goede processor(benchmark gekeken), maar komt mijn kloksnelheid wel tekort. Is dit nu een probleem of voldoet de processor toch? En voldoet de videokaart wel?

Mijn laptop:
Intel(R) Core(TM) i7-4700MQ CPU @ 2.40GHz (processor)
Intel(R) HD Graphics 4600 (videokaart)

Minimale vereiste fifa 15
Processor: Intel i5-2550K @ 3,4Ghz
Ondersteunde videokaarten: ATI Radeon HD 6870, NVIDIA GTX 460 DirectX: 11.0

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Hardware
819
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Onjuiste info: http://help.ea.com/nl/article/fifa-15-pc-minimum-requirements/ Minimale systeemvereisten:
Besturingssysteem: Windows V/8-7-08.1 -64-bit
Processor: Intel Q6600 Core2 Quad @ >>>>2,4Ghz<<<
RAM: 4 GB
Benodigde vrije ruimte op harde schijf: 15,0 GB
Ondersteunde videokaarten: minimaal ATI Radeon HD 5770, NVIDIA GTX 650 of hoger
DirectX: 11.0 Overigens is je CPU 3,4Ghz op turbo snelheid. http://ark.intel.com/nl/products/75117/Intel-Core-i7-4700MQ-Processor-6M-Cache-up-to-3_40-GHz
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
He wat top! dankjewel! Oh verkeerd van internet verkregen dan inderdaad.. Maar hoe zit dat met die turbo snelheid, als die nodig is dan kan hij automatisch tot 3.4 ghz? Of moet je die activeren oid? Waarom verkopen ze de processor dan niet als 3.4 ghz processor als hij dat blijkbaar haalt? Als je je antwoord als antwoord plaatst kan ik je noteren als beste antwoord!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Die 3,4 gaat automatisch. Dat het niet zo verkocht wordt is me ook een raadsel. Wellicht dat mensen gaan klagen als ze in Windows de hele dag 2,4 zien omdat ze toch niks gebruiken dat meer nodig heeft. Heb het me zelf ook afgevraagd.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
De cpu kan niet constant die turbo-snelheid aan. Je moet daar dus niet op rekenen dat je die altijd kan gebruiken. Enkel in het beste geval (andere kernen rustig, lage temperatuur), zal je cpu hier gebruik van maken. Overigens draaien sommige games als het moet wel op een laptop, maar de fabrikanten geven niet voor niet steeds aan dat dit niet wordt ondersteund.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

De processor voldoet zeker, het probleem ligt bij de videokaart. Intel HD Graphics 4600 is dan wel het beste on-board op dit moment en waarschijnlijk goed genoeg om te spelen op lage kwaliteit. Denk aan low-medium graphics op bijvoorbeeld 1366x768. Als je resolutie 1920x1080 is kan hij eventueel nog Low aan maar dit zal je moeten testen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding