Vorig toetsenbord had een "uitknop", waarmee de pc alles afsloot en zichzelf afzette. Hoe laat ik op nieuw toetsenbord dat ook gebeuren?

Op mijn nieuwe toetsenbord (logitech K260) zit diezelfde knop ook, alleen gaat de pc daarmee in slaapstand. Hoe verander ik dat?
Mijn kennis van de pc is minimaal, dus uitleg indien mogelijk zo simpel mogelijk...

Weet jij het antwoord?

/2500

Je moet dit configureren met de bijgeleverde / geinstalleerde logitech software. Daar moet je het kunnen veranderen

Wat je kan doen is een batch bestand maken: kopier dit naar kladblok en opslaan op je C:\ als bv afsluiten.bat ----------------------------------------------------------------------------------------- @ECHO OFF ECHO Even wachten ... SHUTDOWN.EXE -S CLS ----------------------------------------------------------------------------------------- Je maakt dan een snelkoppeling naar dit bestand op je bureaublad en geeft deze bij eigenschappen een toetsencombinatie mee.

Bronnen:
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php...

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100