ik wil een computer formateren maar ik wil wel een paar dingen houden?

ik wil houden nero en een bridge spel hoe doe ik dat want ik heb me nero code niet meer dus iemand een idee?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (6)

Maak een nieuwe partitie aan met partitionmagic.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mij kun je dat beter op je USB stick opslaan en als het geformateerd is er weer opzetten. Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat kan niet echt, als je je computer formateert inclusief het OS dan kan je niet meer die programma's terugkrijgen zonder ze opnieuw te installeren met code.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
probeer met dit programma al je codes te vinden
en schrijf die op
als je de nero cd nog wel hebt dan hoef je verder niets te bewaren
ik weet niet of dat bridge spel een code heeft ?
heb je daar wel een cd van kan je het op internet vinden etc
capthavoc
12 jaar geleden
Je kunt je wachtwoorden en licentiecodes van deze programmas op de volgende manier achterhalen:

"Accountinstellingen en wachtwoorden
Stel tevens de instellingen van de e-mailaccount(s), Messenger-account(s) en FTP-account(s) (voor het uploaden van een website) veilig door deze te noteren of er een schermafdruk van te maken. De wachtwoorden voor deze accounts kunnen eventueel met speciale software (zoals die van www.nirsoft.net) worden achterhaald. Met de tool IE View (van NirSoft) is het mogelijk wachtwoorden van bezochte websites te achterhalen.

Productcode van Windows en Office
Zowel Windows als de diverse Office-pakketten maken gebruik van een productcode. De productcodes zijn normaal gesproken terug te vinden op de licentiesticker (geplakt op de computerkast en/of op de hoes van de installatie-CD/DVD). Zonder deze productcode is het niet mogelijk de software opnieuw te installeren. Voor het achterhalen van de productcodes van de reeds geïnstalleerde software kan gebruik worden gemaakt van de tool ProduKey, eveneens van NirSoft."

Daarna kun je na de installatie de programma's weer installeren en je eigen codes gebruiken.

Het stappenplan geeft je een zeer goede leidraad, succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
pak / koop een grote usb stick en kopiëer de gewenste bestanden naar je usb stick (ik raad CTRL + Muisklik aan per bestand / map ) Gewoon plakken ;)

Mvg Randy Wijnen