Goedkoopste pc?

Waar kan ik het goedkoopste zo'n soort pc krijgen?
Het moet een hele goede pc worden, want ik draai er zware games op, en gebruik hem voor zware software.

Specs:

AMD Phenom II X4 965, 4x 3400MHz,
Quad-Core Processor

4GB DDR3-1333 geheugen

Radeon HD 5970 videokaart (Of iets minder goed).

1TB hardeschijf

budget is maximaal 600 euro.

Ik heb nu een ;
Intel Quad core 2,33ghz met 4 gb ddr2 ram NVIDIA Gforce 9500. Is het effectiever om een heel nieuw systeem te kopen? Of op me systeem nu een ssd schijf te plaatsen bijvoorbeeld?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
moet lukken met dat budget als je er geen nieuw scherm bij hoeft. dus geen compleet systeem kopen ( met ook weer een extra toetsenbord) maar samen laten stellen

Het beste antwoord

Ga eens op onderstaande link kijken, veel goedkoper zal je het niet vinden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ik heb een goede ervaring bij Computerstunt in Haarlem, deze bouwen ook computers geheel naar u wens.
Mijn nieuwe computer is razendsnel en geschikt voor de allernieuwste games. Koste mij nog geen 400 euro.

Succes !!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Koop de stukken los en bouw zelf je PC als je er genoeg verstand van hebt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zelf een nieuwe computer bouwen is de goedkoopste oplossing. Het is niet moeilijk. Moederbord. processor, voeding, geheugen, Blu ray drive, Grafische kaart en een kast. Dan heb je al een computer. Alles wat je er meer in wilt, kun je ook zelf toevoegen.