Zijn de specificaties van deze GamePC Goed?

Ik ben op marktplaats een GamePC tegengekomen en de vraag is of hij goed is en hij op hoogste kwaliteit GTA5 en andere spellen kan spelen.. Ook of hij gewoon in het algemeen snel is..
Hij kost 489 euro.
Specs:

Behuizing : Corsair Carbide 330R.
HDD rekjes missen, vandaar de lage prijs.
Doe er je voordeel mee!

Voeding : Cooler Master 700 Watt.

Moederbord : Gigabyte GA-EX58-UD5.

Processor: Intel® Core i7-920 Processor(8M Cache, 2.66 GHz, 4.80 GT/s Intel® QPI).
Quadcore I7 met hyperthreading, je hebt dus 8 threads tot je beschikking.(Turbo 2,93Ghz.)
Gekoeld door : Scythe.

Geheugen : 12GB DDR3 @ 1333Mhz.

SSD : Crucial 120GB

Harde schijf : Seagate 1000GB.

Videokaart : Sapphire R9 280X OC DUAL-X met 3GB DDR5. met 3072MB DDR5 geheugen.

1 x Double-Layer DVD+/-RW Disk Writer.

Windows 10 64 bits geinstalleerd.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
http://tweakers.net/reviews/4553/3/desktop-best-buy-guide-mei-2016-mainstreamgamesysteem.html

Het beste antwoord

De processor is wat aan de lage kant qua kloksnelheid. 8 threads heb je vrij weinig aan met gamen omdat (helaas) nog steeds bijna alle games slechts 1 of 2 threads gebruiken.

Voor de prijs is het een goede koop maar verwacht geen GTA V op hoogste settings 60FPS.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Bedankt