Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

mijn acer aspire 7750 wil niet meer aan nadat ie is uitgevallen. ik heb vanalles geprobeerd, maar hij wil niet meer aan. wat moet ik doen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Hardware
1.6K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Ik denk dat er een onderdeel naar de filistijnen is.
Kan van alles zijn.
Laat hem nakijken door een bevriende computer-expert.
Naar de winkel kost je een hoop geld.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Doet hij helemaal niks meer? Je kunt zelf aan de onderkant de deksels open schroeven en kijken of de harde schijf en RAM nog goed op hun plaats zitten. Kan door het vallen losgeschoten zijn. Zelfs als ze ogenschijnlijk vast zitten, toch even eruit halen en weer erin zetten. Als je laptop wel teken van leven geeft, maar gewoonweg niet opstart, kun je met een live cd/dvd van bijvoorbeeld Ubuntu proberen de laptop op te starten. Start ie dan op, kan het zijn dat je HD kapot is (HD-crash).
Mocht dit niet helpen... dan geef ik hetzelfde advies als mijn voorganger...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Stap 1: probeer je laptop te redden door het mobo te ontladen:

Netsnoer eraf, accu er uit en powerknop 1 min ingedrukt houden. Alles terug installeren en opnieuw proberen.

Stap 2: als stap 1 niet heeft geholpen: de harddisk verwijderen en aan een andere pc hangen om een backup te nemen van je belangrijke data.

Stap 3: als je laptop nog binnen garantie is: hier gebruik van maken. Zoniet: dan vrees ik dan je aan een nieuwe pc toe bent. Stel je meteen de vraag hoe vaak je je laptop echt op verplaatsing gebruikt. Een desktop-pc is namelijk veel milieuvriendelijker, goedkoper, etc...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding