Onze ipad vertoont sinds kort vreemde kleuren/ achtergronden; verder werkt hij prima. weet iemand de oorzaak en (hopelijk) een oplossing?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Hardware
2.6K

Het beste antwoord

Probeer eens om drie keer snel achter elkaar op de home-knop te drukken.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je idee werkt (een beetje), de kleuren zijn weliswaar verbeterd maar nog niet wat ze moeten zijn. we konden in elk geval zien dat het gewerkt heeft, bedankt!

Andere antwoorden (1)

Probeer is Instellingen>Algemeen>Bereikbaarheid>Invert kleuren>Uit

Ik heb geen idee of het er zo staat maar in het engels is het :
Settings>General>Accessibility>Invert Colors>Off.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Vriendelijk bedankt, we gaan het proberen!