Hoe kan ik het werkgeheugen van mijn laptop uitbreiden?

Ik heb pas een hp gekocht met 2GB werkgeheugen, hoe kan ik deze uitbreiden en wat voor kaartje(?) moet ik dan kopen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Het uitbreiden van het werkgeheugen van een computer is echt geen ingewikkelde ingreep. U kunt het prima zelf doen, zonder dat u er een specialist voor inschakelt. De meeste tijd gaat zitten in de voorbereiding. Het inbouwen zelf is zo gebeurd. Wij laten zien welke stappen u moet zetten als u meer geheugen in uw systeem wilt hebben: computertotaal.nl (klik op bron).